piektdiena, 2008. gada 19. septembris

IT - Remember The Milk

Jau labu laiciņu par savu plānotāju lietoju googles kalendāru un šodien nodomāju, ka nebūtu slikti, ja varētu pievienot ne tikai lietas, kas iekļaujas kaut kādos laika rāmjos (events), bet arī dienas uzdevumus, kam nav notiekts izpildes brīdies (task)... No ko - googles calendar helpā rakstam "tasks in google calendar". Jau pirmajā forumā kāds lietotājs bija ierakstījis, ka lietojot "Remember The Milk" (turpmāk RTM), kas nodoršina tieši uzdevumu feeču un sadarbojas tostarp arī ar googles kalendāru.
Nekas cits neatliek, kā izmeģināt. Droši vien lieki sacīt, ka tas ir bezmaksas pasākums...

Feeča darbojas tādā veidā, ka vispirms, protams, ir jāreģistrējas RTM mājas un tad nospiežot uz attiecīgo linku parādīsies paziņojums, vai vēlies pievienot savam googles kalendāram publisko kalendāru ar nosaukumu "Remember The Milk"? Pareizā atbilde ir "Jā" un tas arī viss. Rezultātā pie katras dienas parādīsies ķeksītis, uz kuru uzklikšķinot parādīsies uzdevumu saraksts.



Jāsaka, ka diezgan labs. Par cik es parasti drukāju laukā nedēļas plānojumu kalendāram, tad man grobētos, ka tos taskus arī tā varētu labi izdrukāt, bet tie parādās tad, ja nospiež mazu ķeksīti pie attiecīgās dienas, bet visā visumā (iz SWH ;) ) esmu apmierināts. Palietosim nedaudz ilgāku laiciņu un tad jau manīs, kā būs.
Forši arī tas, ka piedāvā saskarni (interface) latviešu valodā. Pozitīvi!

2 komentāri:

viuks teica...

Arī jau kādu laiku lietoju, bet mani kaitina viena lieta, ka pievienojot datumu, līdz kuram jāizdara, viņš rada tikai tajā konkrētājā datumā, nevis katru dienu līdz tam.

Andrejs teica...

Forši, un Tu nevarēji to pastāstīt citiem? Nu vismaz man :P
Njā, es arī to piefiksēju, ka nerāda citās dienās, kas būtu tikai loģiski un saprotami...
<><