piektdiena, 2008. gada 25. janvāris

INFO - kur es esmu?

Godājamie 2 RSS lasītāji (vienu no kuriem es zinu :) ) un arī pārējie, varbūt uzdodat jautājumu, kur esmu palicis un kādēļ esmu pazudis? Jāsaka, turpmāk izskatās, ka blogošanai laiks atliks stpri maz, jo esmu sācis mācīties BPI (kas gribēs tas uzzinās, kas tas ir ;) ) un mācību slodze tur ir diezgan liela, ņemot vērā vēl arī to, ka jāstrādā utt. Bet neesmu aizmirsis par šo vietu un, ja vien kas, tad uzrakstīšu atkal kādu jaunu rindiņu...
Bet joprojām un mūžīgi mūžam - vislabākais IR (būs un paliks) bez maksas!
Turās & nepadodās!
<><

2 komentāri:

Anonīms teica...

swesais
Nu tev labāk izstāties kamēr nav par vēlu!!!Sačakarēs tev galvu līdz galam-ar putām uz lūpām,krustu viena un zobenu otrā roka sāksi aizstāvēt savu taisnību!!!
P.S.Nekad neēsmu sapratis ko cilvēki grib pateikt ar to ka vislabākais ir bezmaksas.
Vissliktākais arī ir bezmaksas,bet to neviens pēc vēža pozitīvas diagnozes nesaka!!!

Unknown teica...

žēl, ka tā, bet nu skola un darbs tomēr svarīgāka ;)