otrdiena, 2009. gada 24. februāris

PĀRDOMAS par IT - e vide

Šī jau ir otrā nedēļa kopš piedalos e-apmācības kursā. Šī man ir interesanta pieredze. Jāatzīstas, lai gan ar tehnoloģijām īsti neesmu uz jūs, tomēr šādā formātā mācījies gan vēl nebiju (bija man viens vai divi kursi LU, kur materiāli bija jāsavāc no e-mācīšanās sistēmas, bet tur jau visi kursa biedri tāpat ir blakus un pasniedzējam arī var pieiet klāt un pajautāt, kas jautājams).
Es mācos kā labāk gatavot, vadīt un uzturēt virtuālo klasi, respektīvi, sanāk interesanti tā ir "e-mācīšanās par e-mācīšanos".
Programmu sagatavojusi ir Greater Europe Mission organizācija. Precīzāk - viņu ministrija (ministy) eDOT.

Vienā no nodarbībām saskāros ar šādu interesantu statistiku, kas lika padomāt...
(ar pilnu rakstiņa tekstu var iepazīties šeit (angļu val.)).
  • Tiešsaites reliģiskie materiāli ir vairāk pieprasīti, nekā interneta bankas, biržu tirgošanās vai e-Bay izsoles. Aptuveni 25% visu web lietotāju regulāri meklē reliģisku vai garīgu informāciju un dažāda veida draudzes lieto internetu, lai stiprinātu savu draudzes locekļu ticību un garīgo izaugsmi.
  • Tīkls (web) ir kļuvis par svēto zemi; tas piedāvā cilvēkiem vislabāk pieejamu vietu, kur viņi var apmierināt savas garīgās vajadzības.
Nav nekāds noslēpums, ka netā var salasīties visādas muļķības. Kā atšķirt derīgo no mēsliem. Kā mūsu teoloģijas pasniedzējs sacīja: "Ar Bībeli var pamatot visu! Ja izņem pantus no konteksta (vai neizlasa līdz galam)". Izlasot šos faktus man rodas jautājums, ko mēs (es) piedāvājam 'garīguma meklētājiem' Latvijā? Atceroties arī Misijas Dienas 2009, galvenais runātājs Džefs Fauntins sacīja, ka Eiropa meklē kādu garīgumu un tā to arī atrod... tā atrod to maģijās, buršanās, raganās utt. Vai kristieši spēs parādīt Kristu šiem meklējošiem cilvēkiem? Vai es to spēšu?
Vai Tu to spēsi?

Nav komentāru: