trešdiena, 2009. gada 4. februāris

IT - Gooooogle (papildināts)

Tja... nesen sapratu, ka esmu kļuvis par baigāko guuugles lietotāju (u know - "lietotājs", "atkarībnieks" (vārdu spēle...)). No vienas puses man tas ne pārāk patīk, jo k-kad redzēju vienu video (šitais ir īstais video) par nākotnes mēdiju attīstību un tur tas message bija, ka gooogle pārņems visu un jau uz priekšu paredzēs, ko cilvēks meklē, domā utt. Kaut kā negribās būt tam, kurš piebaro guugli ar informāciju, laižot visu caur viņiem, bet tajā pat laikā viņu piedāvātie risinājumi man šķiet ļoti ērti. Tā nu es varu atzīties, ka 'lietoju':
  • google calendar - plānotājs. Ļoti esmu iecienījis šo produktu. Pat tik ļoti, ka savā darba lapā, (kuru administrēju) notikumu kalendāru esmu uztaisījis iekš google calendar.
  • maps - ceļa meklēšanai un ceļojumu plānošanai. Ja kaut ko vajag atrast, nekad nav pievīlis. Starp citu, pagājušās vasaras atvaļinājuma braucienu pa Igauniju izplānoju ar google maps un google earth palīdzību. Ar earth palīdzību pārmeklēju teritoriju un tur, kur daudzi lietotāji bija salikuši fotorāfiju, nočekoju, vai tas skats man patīk un pievienoju maršrutam.
    Esmu arī izveidojis karti ar LBDS draudzēm un ievietojis to LBDS mājas lapā.
  • reader - rss lasītājs. Līdz šim lietoju Thunderbird, bet iespēja atvērt lasītāju no jebkura compīša tomēr iepatikās. Uz Thunderbird joprojām ir ziņu lapas (tvnet utt.), tās es palasu darba dienās, bet interesējošo - blogus utt, labprātāk lasu caur readeri.
  • docs - pārsvarā dokumetu 'backupošanai', kā arī, lai tiem varētu piekļūt no jebkuras vietas.
  • gmail - iedomājies, līdz šim lietoju inbox kā latviešu produktu (vismaz .lv galā) un ar visu to - aizgāju uz gmail.
  • picasa - attēlu saglabāšana internetā. Var embedēt galerijas. Tas man ritīgi patīk...
  • search - protams, kā gan savādāk?
  • blogspot - neesmu gan pārliecināts, bet man šķiet, ka bloggers arī ir googles veidojums (vai pirkums).
  • video - vairāk jau gan, lai darba lapā liktu video un neaizņemtu vietu uz servera.
  • youtube - video skatīšanai un arī ievietošanai mājas lapā (nezinu, vai google ir pievākusi arī youtube, bet laba sadarbība viņiem ir savā starpā).
Wow... pat pašu pārsteidza garais saraksts... Nu jā, ko lai saka - laikam jau tiešām pamatīgi nobaroju guugli ar informāciju par sevi.

Kādēļ lietoju tik daudz googles produktu? Tam varētu minēt 3 galvenos iemeslus (4. - bonusā):
  1. ērtums lietošanā/parocīgums
  2. pastāviga jaunu feeču pievienošana un uzlabošana
  3. savstarpējā savietojamība
  4. (par cik bloga virsraksts ir "Vislabākais ir BEZMAKSAS", tad jāsaka, ka visi šie produkti ir bezmaksas, kas man ļoti patīk :) )
Turpinājums par guugli vēl sekos... Man ir ko teikt :)

3 komentāri:

viuks teica...

A tai kartē tev Kauguru draudze Valmierā nez kāpēc ielikusies.

viuks teica...

Un kāpēc Google latitude rāda, ka tu esi Atlantijas okeānā? Brauc uz štatiem?

Andrejs teica...

Vakar googles raksta iespaidā nokačāju latitude. Secināju, ka manu atrašanās vietu mājās raāda ar vienas ielas nobīdi... Par Atlantijas okeānu... nu tagad jau ātri visur kur var nokļūt ;) Zin' kā - plain crush un tagad vot brauc man pakaļ tai okeānā uz vientuļās saliņas. Man te drīz kokosrieksti beigsies...

A Kaugurus nočkosim :)