pirmdiena, 2009. gada 6. jūlijs

PĀRDOMAS - Dievs ir pāri visam

Zemāk lasāmais ar mani notika aizvadītajā nedēļā. To pierakstu sev un citiem, lai ir ko izlasīt un atcerēties...

Šo visu varētu izteikt arī šie 13. Psalma vārdi: "Es ceru uz Tavu žēlastību, mana sirds ir līksma par Tavu palīdzību! Es dziedāšu Tam Kungam, ka Viņš man tik daudz laba dara!" (6, 7. panti)

Stāstiņš #1 - zaglis Matejā
Aizpagajušajā svētdienā man bija jādzied dievkalpojumā kamerkorī. Pirmā dievkalpojuma laikā man nozaga somiņu (un vēl vienai dziedātājai no somas izzagts maks). Stulbi, nepatīkami. Protams, paldies Dievam, neviena veselība vai dzīvība nav cietusi un tomēr - ļoti nepatīkami. Štrunts par naudu (kaut arī ta bija diezgan daudz tajā brīdī, jo bija noņemta no konta, bet nebija nolikta tur, kur tai bija jābūt), bet stulbākais ir tas, ka tur atradās arī mašīnas tehniskā pase un rezerves atslēgas (neprasi, kādēļ tāda kombinācija vienā somiņā) - teorētiski viņš var arī aizbraukt ar manu mašīnu... Protams, aizgāja vadītāja apliecība, bankas kartes, šveices nazītis, sieviņas dāvātais ādas maks, un vēl dažadas lietas tostarp arī mans otrs darba telefons... Bet visu laiku jādomā par to, ka zaglis var tikt mašīnā. Tā sanāk baigā ķēpa - mainīt atslēgu, signalizāciju utt. turklāt tas viss arī maksā.
Jau minēju, ka aizgāja diezgan daudz naudiņas... Protams, 2. dievkalpojumā nekādas dziedāšanas vairs nesanāca, jo bija jārunā ar policiju utt. Kad nu tas izdarīts, ar sieviņu apsēžamies, lai piedalītos dievkalpojumā. Pēc īsa brīža kora diriģente sauc. Domāju: "Vēl viens maks pazudis, kas nu?" Izrādās - kamerkoris ir sameties naudiņas un katram mums atdeva zināmu daļu naudas (otrai dziedātājai varēja atdot visu, jo viņai makā bija mazāk naudiņas, bet man atdeva lielāko dalu no nozagtās naudas). Tā Dievs man ar sieviņu ļāva piedzīvot draudzi...
Nākošā dienā zvana telefons. Skatos - 2. darba nummurs. Domāju: "Nu parunāsim, parunāsim, ko tad Tu gribi par maniem papīriem?" Otra galā sievietes balss jauta: "Vai zinu tādu Andreju Priedīti?" - "Es tas esmu." - "Vai jums kaut kas nav pazudis?" - saku: "Ir!". "Es atradu pie Bērnu pasaules pagalmā mētājās jūsu mantas."
Aizskrēju pie viņas - jā, VISS (protams, izņemot naudu) tur ir, pat bankas kartes, nazītis, vadītaja apliecība un pats labākais, ka atslēgas (mašīnas un dzīvokļa) un tehniskā pase.
Ja tā paskatos atpakaļ, tas nemaz nav tik pašsaprotami, ka visu to varēju dabūt atpakaļ. Paldies Dievam, kur par to visu tā parūpējās, jo Viņš ir pāri visam...

Tas vēl nav viss. Stāstiņš #2 - algas samazinājums vai paaugstinājums?
Iepriekšējais viss notiek svētdien un pirmdien.
Otrdien aizgāju uz policiju nokārtoju visas lietas, lai noņem manus dokumentus no meklēšanas. Dienas gaitā priekšnieces ieaicina kabinetā. Runa par algu. Es jau gaidīju šo tikšanos... Vārdu pa vārdam spriedums - 1/3 mazāk. Tur arī vieglāki nosacījumi uz darba laiku, kā rezultātā es varēšu 2. darbam veltīt laiku darba dienā, nevis vakaros vai vēl kā savādāk. Ir ok. Nav jau patīkami, bet ir ok.
Pēc kāda brīža tajā pat dienā man zvana mans netiešais priekšnieks un piedāva darbu - maksās par ~2/3 vairāk, nekā līdz šim. Visiem izdevīgi - darbam nav jāmaksā man alga (2x vairāk ar nodokļiem, nekā es saņemu uz rokas) un arī man ienākumi necieš, lai neteiktu vairāk.
Kā tas tā varēja "sagadīties". Nu nevarēja sagadīties. Es ticu un zinu, ka tas viss ir Dieva vadīts, jo Viņš stāv tam visam pāri, tāpēc:
"Es dziedāšu Tam Kungam, ka Viņš man tik daudz laba dara!" (Ps. 13:7)

5 komentāri:

Dievs teica...

beidz muldēt te glupības

Andrejs teica...

Kādas vēl glupības?

Anonīms teica...

swesais
Nu re Andrej paliec populārs!!!:))
Pat dievs apmeklē tavu blogu!! LOL
Nu prieks par tavu laimi, tikai uz priekšdienām, visu naudu turi mājās un ja vari, tad maini uz EUR. Un ja ir lieli līdzekļi, tad viņus iztērē-nopērc jaunu bībeli, uztaisi remontu, noziedo labdarībai, nu es nezinu kā jums tur pieņemts, bet galvenais nekrāj, netaupi un uz brīnumiem Latvijā neceri. Tad varbūt pēc lielā ļembasta nebūs tik ''obina'', ka atkal esam ar plikiem dibeniem!!!:))
Keep the faith!!!

Anonīms teica...

swesais
''obidna'' :))

Anonīms teica...

japarbauda:)