pirmdiena, 2007. gada 10. decembris

PĀRDOMAS - Mūzika Ziemassvētkos

Sveiks, uzticīgais bloga lasītāj! Neesmu es pazudis, vienkārši (vai sarežģīti) biju ļoti aizņemts darbā, līdz ar ko nevarēju piesēst, lai ierakstītu ko jaunu šajā pusē...
Bet šis laiks nav palicis bez pārdomām. Ir bijis jādomā par šo Adventa, Ziemassvētku laiku...
Domāju, ka ne jau man vienīgajam ir bijusi tā iespēja pastaigāties pa kādu lielveikalu šajās dienās un vēl jo vairāk nebūs tas pārsteigums, ja pajautāšu, kāda mūzika visbiežāk skan fonā... Protams, Ziemassvētku... Tas manī raisīja divejādas domas:
  1. Ja tā padomā, tas taču vienreizēji, cik ļoti daudz un cik publiski šajā laikā tiek pasludināts Jēzus un Viņa dzimšana. WOW! TIK daudz dziesmu, kas to tik vien slavē kā Kristus dzimšanu. Kādēļ gan visu laiku tā nevarētu - veikalos, radio utt. visur stāstīt par Jēzus atnākšanu. Un ne viens pat neiebilst, bet priecājas līdzi par to, ko dzird.
  2. Tomēr, cik daudzi cilvēki šos svātkus padara par naudas mašīnām. Nemaz nerunājot par veikaliem, bet paliksim pie tās pašas mūzikas. Man jājautā (un kaut nu būtu tā, ka es maldos), bet cik daudz māklinieku, kas ir iedziedājuši Ziemassētku diskus, dzied "Jūs, ticīgie, nāciet!", "Tu mazā klusā Bētleme", protams - "Klusa nakts, Svēta nakts", cik daudziem no viņiem šis Kristus vārds tiešām kaut ko nozīmē? Vai nav tā, ka šīs dziesmas iedziet, jo cilvēkiem tās patīk un tad lai viņi pērk tos ierakstus un paši uz to var uzvārīties? Tas, savukārt, man visā šajā pasākumā mazāk patīk. Bet, lai jau... Pāvils saka: "Par katru veidu, kādā Kristus tiek pasludināts - vai ar izlikšanos vai patiesībā, es priecāšos." (Fil. 1:18). Lai Kristus pasaulē nākšanas vēsts skan skaļi, jo skaļi!!!
PRIECĪGUS KRISTUS DZIMŠANAS GAIDĪŠANU!

2 komentāri:

viuks teica...

Last Christmas
I gave You my heart
But the very next day
You gave it away

Šits ir vispopulārākais zsv šlāģeris

Andrejs teica...

Es teikti viens no.
Nav gluži tas 'kristīgākais', bet piekrītu - ejošs gan :)
<><