piektdiena, 2007. gada 9. novembris

INFO - katramstudentam.lv

KatramStudentam.lv

Atradu interesantu mājas lapas novietni www.katramstudentam.lv. Tur tiek apskatīti dažādi jautājumi, kas var rasties jaunam cilvēkam par garīgām lietām domājot.
Šeit viena rakstiņa komentāros izskatnēja jautājums (ja ne gluži jautājuma formā) par to, kādēļ tiek pieļauts tas viss ļaunums, kas pasaulē ir?
Lūk, šajā mājas lapā arī ir šāds jautājums un ir arī atbilde. Domāju, ka labāka, nekā es centos dot.
Nu tā... var pačekot, varbūt noder. Pašam meklējot jautājums, vai saņemtot no citiem un cenšoties dot atbildes...
<><

1 komentārs:

Anonīms teica...

swesais
Ja jau viņš par neko nav atbildīgs,tad kam man viņš vajadzīgs??Lai mani tiesātu??Un ko man tas dos??Es negribu ne debesis,ne elli,un nevēlos dzīvot mūžīgi,bet gan nodzīvot pilnvērtīgi savu dzīvi un ja paveiksies normāli nomirt!!!