piektdiena, 2007. gada 16. novembris

PĀRDOMAS par INFO - Kaspara Dimitera mājas lapa

Šodien uzgāju Kaspara Dimitera mājas lapu www.krustaskola.lv.
Interesanti palasīt viņa tekstus. Daudz gan nepaguvu izlasīt, bet par to, ko paspēju izlasīt paspēju arī labi pasmieties un līdz ar to arī neuzrakstīt šeitan...

Nu, piemēram, ...
Sadaļā 'teksti' -> 'man palīdzēja' (šeit) ir šāds teksts:
"Pirmās iestrādes 9 mēnēšus pirms manas dzimšanas veica mans tēvs.
Tālāk viss notika pats no sevis. Viņi mani mīlēja, audzināja.
Līdz brīdim, kad bija jāsāk pāraudzināšana.
Tā tas atkārtojies neskaitāmas reizes.
50 gadu laikā gandrīz jau to esmu iemācījies pats."

Nepārspējami ir viņa tekstu virsraksti (pašus tekstus vēl nepaguvu palasīt):
- "LABI - ja lasa arī otrādi" (2005);
- "Manu zemi piesmējis Frankenšteins" (2005);
- "Mans vēlēšanu iecirknis - sirds" (2000 ?);
- (šis patika vislabāk) "Zili manas zemes lini... Vai tu arī? Ej nu zini..." (1999);
- (interesanti, kāpēc tā...(?)) "Diena, intervijas publicēta versija (2005)" un "Diena, intervijas nepublicēta versija (2005)";

Un vēl mūsu jaunatnei varētu būt interesants vārdu salikums 'alexandrs chats'...

<><

8 komentāri:

Anonīms teica...

swesais
Bedīgi,jāsaka!!!
Divkosība sit kā vienmēr augstu vilni!!!Tāds bļin tradicionālo vērtību aizstāvis!!Es ļoti labi atceros kā vēl padomju laikā viņš pārdzēries rāpoja pa kāpņu telpu,bet nu tagad īstais kristietis!!!!
Neuztraucies, tas pāries,šie cilvēki izmirs un ar to šie debīlie aizspriedumi un gānīšanās beigsies!Nemaz tik sen atpakaļ cilvēkus dedzināja uz sārta par to ka viņi domāja ka zeme ir apaļa.Attīstību nevar apturēt,to var tikai palēlināt!!!Un saki ko gribi bet tavi berni vēl varbūt pieturēsies pie tām "tradicionālajām" vērtībām,bet tavi mazbērni gan nē!!!Its evolution,you know!!!!!

Unknown teica...
Šo komentāru ir noņēmis autors.
Unknown teica...

Dievs spēj mainīt jebkuru cilveku un Kaspars tam ir dzīvs pierādījums...

Anonīms teica...

Un vēl to pašu spēj alkohols,narkotikas,sievietes,nauda,vara,un pats cilvēks!!WOW es esmu Dievs!!!!!

Andrejs teica...

Nu jā, protams, ka spēj arī alkohols, narkotikas, sievietes, nauda, vara. Tas ir vieglākais ceļš. Tam kārdinājumam ir viegli padoties, bet tikt atpakaļ, tas galīgi nav viegli...
Par tiem mazbērniem... nu tas viss atkarīgs no tā, kā būsim audzinājuši bērnus ;)
<><

Anonīms teica...

Diez vai.Vairāk gan atkarīgs no ārējās vides un aŗējiem faktoriem!!!
Un tici man ,nauda un vara nav tas vieglākais ceļš!!!
Zini mani vecāki arī mani audzināja pa kristietības vīzei un diezgan stingri!Čiks vien sanāca! Man pietika prāta saprast, kas dzīve ir galvenais!!!Ja tu gribi viņus izudzināt tā kā tu vēlies tad tev būs viņus jāizolē no apkārtnes informācijas,bet arī tad viņi var nokļūt pie tādiem rakstnieku darbiem kā Remarks,Igo,Kamī,Orvels,Šovs un viss darbs vējā!!!!!

Andrejs teica...

Njā, tas jau gan.
Jāmāca viņiem domāt un gan paši sapratīs, kas dzīvē vērts. Ceru, ka sapratīs to pareizāko.

Anonīms teica...

swesais
http://nemirst.lv
Bišku reklāma,bet tomēr vot šī ir lapa kuru ir vērts apmeklēt,protams ja IQ ir augstāks par 95!!!:))